بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا

هم زمان با برگزاری چهل و چهارمین جلسه هیئت مدیره شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس، صبح روز سه شنبه (27 دی ماه) دکتر شجاعی مدیرعامل شرکت، آقای متقی رئیس هیئت مدیره و سایر اعضا هیات مدیره به همراه معاونین، مشاورین و مدیران ارشد شرکت زیرساخت خلیج فارس در بازدیدی میدانی از نزدیک روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا را در تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس مورد بررسی قراردادند.

در ابتدای بازدید پیمانکاران مربوط و کارشناسان فنی به تشریح جزئیات فعالیت های انجام شده و برخی چالش های موجود پرداختند و پس از آن دکتر «شهروز شجاعی» با تاکید بر اینکه حتی یک روز تاخیر در انجام برنامه های  از قبل طراحی شده پروژه ها پذیرفته شده نیست، رهنمودها و تذکراتی را ارائه نمودند.

مهندس «مصطفی متقی» رئیس هیئت مدیره شرکت نیز در ادامه با ابراز رضایت از روند کلی فعالیت ها، اظهار داشت: پیمانکاران در این فصل مناسب فرصت را از دست ندهند و با افزودن جبهه های کاری متعدد تلاش کنند این طرح بزرگ در نهایت کیفیت و سرعت به سرانجام رسد.

 

 

 

در پایان بازدید، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در نشستی مشترک با معاونین شرکت و عوامل فنی، به بیان دیدگاه های تخصصی خود پرداختند.

لینک کوتاه:

مطالب بیشتر

پیمایش به بالا