دکتر شجاعی خبرداد؛

برخورداری پرسنل شرکت زیرساخت خلیج فارس و تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس از پوشش خدمات بیمه ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس، دکتر «شهروز شجاعی» مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت، پیش از ظهر امروز (15 آبان ماه) در محل ساختمان ستادی این شرکت با «سید جلال حسینی»، مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان، دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس در این دیدار ضمن ابراز امیدواری نسبت به همکاری بلند مدت با این شرکت، عنوان کرد: همانطور که هدف ما در این مجموعه بهبود کیفیت زندگی هموطنان به ویژه شهروندان صبور و شریف بندرعباس است، به همان میزان نیز سعی داریم تا کیفیت زندگی پرسنل و کارکنان شرکت را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در همین راستا با انعقاد قرارداد با بیمه ایران تلاش کردیم تا اندکی آسودگی خاطر را در همکاران عزیزانمان ایجاد کنیم تا در مواقع لزوم بتوانند از مزایای بیمه ای استفاده کنند و از این بابت نگرانی در دل نداشته باشند.

دکتر شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: همکاران ما در شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس و مجموعه تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس همانند عضوی از خانواده یک خانواده هستند که در راه افزایش کیفیت زندگی و معیشت آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

مطالب بیشتر

پیمایش به بالا