تصفیه آب با بهره گیری از پنل های خورشیدی

همان‌طور که می‌دانید جهان با مسئله کمبود آب تمیز مواجه است. همه‌روزه، یک جامعه در نقطه‌ای از جهان با مشکل آب آلوده روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شود برای دسترسی به آب تمیز از بطری‌های آب و یا آب جوشانده شده استفاده کند. Quench Water & Solar، زیرمجموعه کمپانی WorldWater & Solar Technologies، راه‌حلی را پیشنهاد می‌دهد که هم به کارآفرینان محلی و هم به محیط‌زیست کمک می‌کند.

برای سه دهه گذشتهQuench Water & Solar ، مشغول ارائه راهکارهای خورشیدی و آبی بوده است. در طول این زمان، این کمپانی یک سیستم قابل‌حمل تصفیه آب با استفاده از انرژی خورشیدی را ساخت که قادر است به هر نقطه‌ای یدک کشیده شود و طی چند دقیقه آماده کار شود. این سیستم قابل‌حمل تصفیه آب، آب را با استفاده از غشاهای تصفیه کننده تصفیه می‌کند، از فیلترهای میکروپارتیکل گرفته تا فیلترهای اسمز معکوس. این فیلترها در صورت لزوم قادر خواهند بود آلاینده‌هایی با اندازه اتمی را مانند نمک دریا و یون‌های فلز، فیلتر کنند. نتیجه این سیستم، تهیه آب آشامیدنی تمیز با هزینه کم‌تر و دوستی بیشتر با محیط‌زیست است.

تصفیه آب با پنل خورشیدی
سیسم آب Quench Water & Solar تا الآن آب تمیز را در اختیار 30 کشور جهان قرار داده است. حالا کمپانی یک شرایط کسب مجوز را برای کارآفرینان، جوامع و سایر تشکل‌ها ایجاد کرده است.

دو مدل توسط Quench ساخته‌شده‌اند که شامل Mobile MaxPure، آرایه خورشیدی شناور 4000W که می‌تواند روزانه 30,000 آب تازه و تمیز تصفیه کند، و Mobile MaxClear 900W، که روزانه 10,000 گالن آب تازه تمیز را تصفیه می‌کند می‌شوند.

لینک کوتاه:

مطالب بیشتر

پیمایش به بالا