دکتر شجاعی در جمع کارگران تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس؛

شما حافظان سلامت عمومی جامعه هستید

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع کارگران تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس، دکتر «شهروز شجاعی» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت با حضور در جمع کارکنان تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس هفته کار و کارگر را تبریک گفت و با تقدیم هدایایی از زحمات کارگران این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

دکتر شجاعی در این دیدار ضمن بیان اینکه 11 اردیبهشت مصادف با اول ماه مه با هدف ارج نهادن به تلاش و نقش کارگران به عنوان روز کارگر نام گذاری شده است، اظهار داشت: حرمت «کار شرافتمندانه» و «کارگر شریف» نه تنها در آموزهای دینی بلکه در فرهنگ عمومی و عرف اجتماعی ایرانیان همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرسخت خلیج فارس تصریح کرد: پرداخت دقیق و به موقع حق کارگران و ایجاد منزلت و احترام برای آنان همواره مورد سفارش رسول اکرم (ص) بوده است که ما نیز در مجموعه زیرساخت خلیج فارس سعی کرده ایم آن را سرلوحه امورات قرار دهیم.

وی گفت: به باور بنده «کارگر» شاکله اصلی توسعه هر کشوری است، کارگران در واقع موتر محرکه تولید و باعث رونق خدمات عمومی هستند و همین امر باعث می‌شود تا احترام به حقوق مادی و معنوی آنان در راهبرد مدیریتی شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

دکتر شجاعی با اشاره به سختی کار در تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس تاکید کرد: وظیفه خود می دانم در گرامیداشت روز کارگر از تلاش و همت ستودنی کارگران شاغل در مجموعه شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس و بخصوص زحمتکشان فداکار و بی ادعا در تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس که در شرایط سخت و پر مشقت به عنوان حافظان سلامت عمومی جامعه نقش آفرینی می کنند، قدردانی کنم.

لینک کوتاه:

مطالب بیشتر

پیمایش به بالا